Czym zajmuje się Biuro Obsługi Klienta

  • Drukuj

Dla ułatwienia kontaktu naszych Klientów z MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta przy ul. Staszica 24 pok. 212.

  1. Dzwoniąc pod numery :
    • (17) 854-35-94
    • (17) 875-31-50
  2. lub odwiedzając nas osobiście otrzymacie Państwo informację na temat:
    • Zawierania umów kompleksowych dostarczania ciepła, umów na obsługę węzłów cieplnych oraz konserwację wewnętrznej instalacji c.o. w budynkach,
    • Aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian przepisów prawnych dotyczących dostarczania ciepła lub rozliczeń z tego tytułu,
    • Zawierania umów na usługi Pogotowia Ciepłowniczego,
    • Rozliczania usług związanych z dostawą ciepła i konserwacją,
    • Rozstrzygania zgłaszanych przez klientów problemów dotyczących dostaw ciepła, zmiany zamówionej mocy cieplnej, wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych, rozliczeń płatności, itp. ,
    • Przepisów prawnych dotyczących sprzedaży ciepła,
    • Uzgadniania terminów odbiorów technicznych,
    • Na wniosek stron z którymi przedsiębiorstwo zawarło lub zawiera umowę o przyłączenie do sieci ciepłowniczej i umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksową oraz na wniosek Prezydenta Miasta lub Starosty udostępniamy program pracy sieci ciepłowniczej oraz instrukcję eksploatacyjną na dany sezon grzewczy,
    • Skargi i reklamacje odbiorców na  standardy jakościowe obsługi zgłaszać można:

      • e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
      • pocztą na adres MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. 35-051 Rzeszów, ul. Staszica 24,
      • telefonicznie pod nr (17) 854-35-94,
      • osobiście w Biurze Obsługi Klienta,
      • Prezes Zarządu przyjmuje również w każdy poniedziałek w siedzibie MPEC, ul. Staszica 24 w godz. od 14 do 16.
  3.  Równocześnie informujemy, że:
    1. udzielamy informacji na żądanie odbiorcy w ciągu :
      • 12 godzin - informacji telefonicznych o przewidywanym terminie usunięcia przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła,

      • 7 dni - informacji pisemnych o przewidywanym terminie przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła,

    2. udzielamy odpowiedzi na reklamację złożoną przez odbiorców, dotyczącą niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy w ciągu:
      • 12 godzin - w przypadku odpowiedzi telefonicznych na interwencje i skargi składane przez telefonn lub informacji o przewidywanym terminie pisemnego wyjaśnienia ,
      • 14 dni - w przypadku odpowiedzi pisemnych na reklamacje odbiorców składane na piśmie oraz odpowiedzi na reklamacje, które wymagają przeprowadzenia dodatkowych analiz,

      • 30 dni - w przypadku odpowiedzi pisemnych na reklamacje odbiorców składane na piśmie, które wymagają  przeprowadzenia postępowania.